Kouluttamon palvelut

Kehittymistä ja kasvua

Työkaluja arkeen

Tiivistä faktaa

Palvelumme ovat koulutusta, valmennusta ja konsultointia. Tarjoamme sinulle ja työyhteisöllesi käytännön keinoja toimia sujuvammin arjessa. Autamme sinua mentaalivalmennuksen keinoin kehittämään omaa ajatteluasi ja tapojasi toimia. Saat tukea ja valmennusta ammattilaisiltamme ja vertaistukea muilta osallistujilta. Tuotamme koulutuksia myös työelämäpalveluja tarjoaville tahoille.

Olemme erikoistuneet lähijohtamiseen, työyhteisön sujuvaan arkeen ja liiketoiminnan kehittämiseen. Koulutusten läpileikkaavina teemoina käytämme mentaalivalmennusta, tutkittua ja kokemuspohjaista tietoa sekä oppimista tukevia menetelmiä.

Työyhteisön ja yrityksen kehittyminen

VERKKOKURSSIT

Verkkokurssiemme sisällöt ovat täsmätietoa laadukkaassa muodossa.

Verkkokursseilla voi opiskella juuri silloin kun itse haluat.Keskustelualustat mahdollistavat verkostoitumisen ja vertaistuen opiskelujakson aikana.

Yrityksen ja organisaation yksilölliset tarpeet

KOULUTUS- JA VALMENNUSPAKETIT

Koulutukset kootaan yrityksen ja organisaation yksilöllisiin tarpeisiin.

Verkkokurssit yhdistettynä yhteisiin lähi- tai etäpäiviin, kertaustunteihin ja itsenäisiin tehtäviin luovat innostavan tavan opiskella.
Me kaikki opimme yhdessä enemmän.

Tiimi-, yritys - ja yksilövalmennusta sekä tuotekehitys- ja myyntikonsultointia

VALMENNUS JA KONSULTOINTI

Tarjoamme tiimi-, yritys - ja yksilövalmennusta sekä tuotekehitys- ja myyntikonsultointia.

Yksinyrittäjän sekä suuryrityksen arki on meille tuttua. Palvelut voidaan toteuttaa joko etänä tai livenä. Ammatillinen kehittyminen, uudet työroolit ja toimintamallit auttavat yrityksen menestyksen rakentamisessa.

Ota yhteyttä:

kontakti ( ) kouluttamo.fi