Kouluttamo

Kouluttamo on koulutusten toteuttaja- ja tuotantoyhtiö

Olemme erikoistuneet lähijohtamiseen ja työyhteisön sujuvaan arkeen. Olemme oppineet omista kokemuksistamme työelämässä ja nähneet miten arjesta saadaan sujuvampaa ja työstä palkitsevampaa. Olemme hyvin tietoisia liike-elämän muutoksista kohti yhteisöllisempää toimintakulttuuria.  Palveluidemme kautta toimimme sinun, työyhteisösi ja organisaatiosi tukena kehittymisen polulla.

Koulutuksemme pohjautuvat mentaalivalmennuksen osaamiseen sekä tutkittuun ja kokemustemme kautta opittuun tietoon.
Käytämme oppimista tukevia menetelmiä ja konkreettista toimintaa  tukemaan työyhteisösi hyvinvointia.
Ymmärrämme asiakkaiden tarpeiden erilaisuuden ja haluamme kuulla, mitä sinun organisaatio ja työyhteisö tarvitsee.
Me olemme Kouluttamo

Anne Talvitie

Supervoimana on saada muiden potentiaali esiin ja käyttöön. Työntekemisen mottona on ”Eroon turhista esteistä”. Tiedeaddiktina ja totuuden etsijänä jatkuva uudistaminen on joskus muille liikaa. Valmentajana velho, jonka asiakkaat ovat hämmästyneitä omasta kehittymisestään. Tuotekehittäjän, yrittäjän ja valmentajan hommissa hioutunut työkaluarsenaali muuntaa tiedon eläväksi toiminnaksi.

Leena Paukkunen

Karaistunut lähijohtaja julkisen sotesektorin ja kuntoutuksen maailmasta, joka on nähnyt ihan kaiken. Tehtävät toiminnan kehittämisen ja johtamisen parissa ovat kasvattaneet Leenasta päämäärätietoisen käytännön visionäärin. Vahva kokemus ohjauksen, neuvonnan ja valmennuksen käytännöstä sekä kyky nähdä asioiden monet puolet, saa sinnikkäimmätkin vastarannankiiskit hommiin.

Kirsi Vuollet

Idearikas kyseenalaistaja sekä kokonaisuuksien näkijä ja kehittämisen käytännön tekijä. Liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin kehittäjänä sekä innovaatioiden kaupallistajana hän on multitalentti. Verkostojen ammattilaisena hänen oma kontaktiverkostonsa on huikea. Koulutuksen ja saavutusten sertimerkkejä ja lyhenteitä on riittävästi. Kaiken kruunaa pedagoginen pätevyys. Kirsi on kouluttajana ja suunnittelijana Kouluttamossa.

Arto Hottola 044 049 2778
Myynti: Päijät-Häme, Uusimaa
Kaveri, jota asiakkaat haluavat tavata vaikka ei olisi asiaakaan. Tuntuu kuin olisi oltu tuttuja jo pidempään. Kuulee ja auttaa. Vaikeat tilanteet ja mahdottomat ongelmat muuttuvat mahdollisuuksiksi. Arto on sinut elämän ja sinun kanssasi. Jostain syystä myyntityö vaikuttaa ihan unelma-ammatilta  kun seuraa tätä ammattilaista työssään.

Timo Nousiainen 0400 621 219
Myynti: Pirkanmaa, Kanta-Häme
Filosofisen, analyyttisen ja kaupallisen ajattelun läpäisemä suunnittelija, joka haastaa itsensä joka päivä. Tiedolla johtaminen, myynnillistäminen ja asioiden mahdollistaminen ovat käytännön polttoainetta Timolle, joka saa aikaan toimivia projekteja ja toimintamalleja. Kokemusta, näkemystä ja yrittämistä. Ideoiva ja ajatteleva plänneri.

Yhteistyökumppanit

Tavastia Koulutus Oy